08-06-11

Vandaag laatste dag in Denver, colorado maar ook laatste dag in de States.

Vandaag een bezoek aan Denver een dag overgoten van zon en temperatuur en vele bezoeken in en rond Denver.

We zijn vanmorgen gestart met een bezoek aan het fire museum van Denver een zeer goede ontvangst, we hebben zelfs de catcomben van de station te zien gekregen, de gepensoneerde firefighters waren juist aanwezig voor de maintenance van het museum. Ook zijn de fireobservers volgend jaar mer dan welkom en zullen ze een uitgebreide rondleiding krijgen.

Vandaar gingen we richting de state capitol geweest, de derde op rij die we bezochten, zoals iedere keer konden we daar terug mooie foto's nemen.

Van de state capitol gingen we richting Coorsfield de plaats waar de Rouckies baseball spelen een stadium waar 50.000 mensen kunnen zitten en dit te midden van de stad, vandaar gingen we richting INVESCO FIELD het stadium van de BRONCOS american football, in dit stadium kunnen 76.000 mensen en deze ligt juist buiten downtown.

Een tussenstop om onze magen te vullen om dan door te rijden naar Red Rocks Amphitheater, waar er openlucht concerten worden gegeven, we hebben daar de wall of fame gaan bekijken, waar we vele idolen van ons zagen hangen aan de muur, terwijl we daar waren konden we genieten van de opstelling die ze aan het maken waren voor het optreden van vanavond Earth Wind and Fire, morgen is er een optreden van Jethrotull and Kansas, maar jammer genoeg zijn we dan weg, anders gingen we dit optreden zeker meepikken.

Vandaar brachten we nog een bezoek aan Fire Station 1 downtown, een hartelijk ontvangst en een rondleiding in de station.

Vandaar gingen we nog richting de 16th street, nog de laatste inkopen en een paar buds gaan drinken in Coyote Ugly.

Dan richting hotel om ons klaar te maken voor ons laatste avondmaal, onze reisgezellen hadden voor ons (Jessie en Patrick) nog een verrassing als bedanking voor de trip die we organiseerden, vanavond nog wat chillen op de kamer en de laatste Buds soldaat maken en dan morgenvroeg richting luchthaven, onze vlucht vertrekt om 09h40, maar eerst moeten we nog onze huurauto gaan afgeven en dan nog naar de luchthaven.

Ik zal proberen om morgen nog onze laatste post te doen vanuit de luchthavens, tot in Belgie!!!

De bende van Nieuwpoort.

02:59 Gepost door Den Patten | Permalink | Commentaren (5) |  Facebook |

Hey Patten!
Ik heb je een beetje kunnen volgen via de blog, ni echt zoveel want we waren zelf druk bezig.
Nu ben ik terug thuis en heb ik wat kunnen bijlezen en het ziet er naar uit dat je een zeer fijne reis achter de rug hebt.
Welcome back!

Gepost door: Carl | 09-06-11

Reageren op dit commentaar

Thx, Carl, het was idd een zeer mooie trip en alles is zeer goed verlopen, de planning klopte totaal, ben zeer content van deze trip te mogen organiseren, op naar de volgende.
Zo te lezen hebben jullie ook een mooie stage achter de rug, dat kan alleen maar goed zijn voor de organisatie van de fireobservers.
Greetz Patten.

Gepost door: Den Patten | 11-06-11

Welcome back in Nieuwpoort.
Zo te lezen en de fotookes te zien was het een superreis.
Tot in firestation 1 te Nieuwpoort, waar we de laatste tijd niet hebben stil gezeten.
En het weer , ja na twee maanden is die terug Belgisch geworden.

Gepost door: Luc | 11-06-11

Luc,
Idd een zeer mooie en geslaagde trip, we hebben de natuur van alle kanten gezien en ook het wild. Zeker voor herhaling vatbaar. Ja ik heb het wat gevolgd op uw blog, en heb het gemerkt dat jullie niet veel hebben stil gezeten, dat is goed voor de statiestieken, gelukkig vielen er bij al deze opdrachten niet te veel doden.
Tot een van dezer in firestation 1 at Nieuwpoort.
Greetz Patten.

Gepost door: Den Patten | 11-06-11

Moet zeker leuk geweest zijn als je het gezelschap ziet. Het was hier in nieuwpoort nog nooit zo rustig toen de "lul van nieuwpoort" weg was. Wat een achterbakse, dranverslaafd, langharige bosaap, manisch depressief ventje is me dadde zeg uit de OLV-straat.